Εργαλεία Google

Παρακάτω αναφέρονται τα εργαλεία που προσφέρει η Google δωρεάν και που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση, ανάλυση, παρακολούθηση, κατάσταση και αξιολόγηση ενός ιστότοπου.

Search Console

Απαραίτητο εργαλείο για κάθε SEO engineer ή SEO eMarketeer

Το Google Search Console είναι μια υπηρεσία ιστού από την Google που επιτρέπει στους webmaster να ελέγχουν την κατάσταση ευρετηρίασης και να βελτιστοποιούν την προβολή των ιστότοπων τους. Μέχρι τις 20 Μαΐου 2015, η υπηρεσία ονομαζόταν Εργαλεία για Webmasters Google.

Search Console

Εργαλείο λέξεων-κλειδιών (Google Keyword Planner)

Από τα απαραίτητα εργαλεία για αναζήτηση και εύρεση κατάλληλων λέξεων κλειδιών. Χρειάζεται λογαριασμός για Google ads.

Google Keyword Planner

Εργαλείο προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων (Ad Preview)

Εργαλείο προεπισκοπησης στην πλατφόρμα του Google ads κατάλληλο για ελέγχους κατάταξης.

AdPreview

Google PageSpeed Insights

Η ταχύτητα υπολογίζεται σοβαρά ως παράγοντας αξιολόγησης και κατάταξης.

Google PageSpeed Insights

Έλεγχος λειτουργικότητας σε κινητές συσκευές

Σχετικά με αυτό το εργαλείο.

Ελέγξτε πόσο εύκολα μπορεί ένας επισκέπτης να χρησιμοποιήσει τη σελίδα σας σε μια κινητή συσκευή. Απλώς πληκτρολογήστε το URL μιας σελίδας, για να δείτε τη βαθμολογία της σελίδας σας.

Έλεγχος λειτουργικότητας σε κινητές συσκευές

Google Business Profile (πρώην Google My Business) Επιχειρηματικό προφίλ

Το Google Business Profile είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας δίνει τη δυνατότητα να προωθείτε το Εταιρικό προφίλ και τον ιστότοπο της επιχείρησής στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Με τον λογαριασμό σας Google Business Profile μπορείτε να βλέπετε τους πελάτες σας και να έρχεστε σε επαφή μαζί τους, να δημοσιεύετε ενημερώσεις στο Εταιρικό προφίλ σας, καθώς και να βλέπετε πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο Google.

Google Business Profile

Google Business Profile

Διαφάνεια διαφημίσεων

Βρείτε ενεργές διαφημίσεις που δημοσιεύονται μέσω του Google

Ads Transparency Center

Google trends

Δείτε τι αναζητεί ο κόσμος με βάση πραγματικά δεδομένα για κάθε τόπο και όρο αναζήτησης

Google trends

Google Analytics

Πλήρες εργαλείο για ανάλυση δεδομένων (insights). Το Google Analytics είναι πλέον η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη υπηρεσία τύπου web analytics στο Διαδίκτυο.

Google Analytics

Tag Manager

Εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης όλων των ετικετών (tags) για όλες τις εφαρμογές της google που απαιτούν εγκατάσταση ετικέτας αλλά και τρίτων κατασκευαστών.

Έχει ενσωματωθεί στην πλατφόρμα Marketing Platform.

Tag Manager

Merchant Center

Χρησιμοποιεί τις πληροφορίες του καταστήματος και των προϊόντων ή υπηρεσιών και τις εμφανίζει στην αναζήτηση σε νέα ελκυστική μορφή με εικόνα, τιμή κλπ.

Merchant Center

Tag Assistant (by Google)

Tag Assistant

Ένα πρόσθετο που μας βοηθάει να αποσφαλματώσουμε προβλήματα με την εγκατάσταση ετικετών όπως: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Conversion Tracking και άλλες.

Απλά επισκεφθείτε τη σελίδα που θέλετε και το πρόσθετο θα σας δώσει τις σχετικές πληροφορίες.

Marketing Platform

Σειρά εργαλείων με λύσεις (solutions) για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Marketing Platform

Rich Results Test

Δείτε αν ο ιστότοπός σας υποστηρίζει rich results. Τα rich results περιλαμβάνουν επιπρόσθετα στοιχεία στα αποτελέσματα αναζήτησης όπως carousels, images κλπ.

Rich Results Test

Δοκιμή σελίδας AMP

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιώ AMP

Οι σελίδες AMP φορτώνουν πιο γρήγορα και έχουν καλύτερη εμφάνιση από τις τυπικές σελίδες HTML σε κινητές συσκευές.

Δοκιμή σελίδας AMP

Google's Safe Browsing

Αναζητά και εμφανίζει μη ασφαλείς ιστότοπους.

Check site status

Disavow links to your site

Μπορείτε να ακυρώσετε (αποκηρύξετε) backlinks από ανεπιθύμητες σελίδες ή ιστότοπους

Disavow backlinks

Knowledge panels (Πλαίσια πληροφοριών)

Τα πλαίσια πληροφοριών είναι πλαίσια με πληροφορίες που εμφανίζονται στο Google όταν αναζητάτε οντότητες (άτομα, μέρη, οργανισμούς, πράγματα) που βρίσκονται στο Γράφημα γνώσεων. Σκοπός τους είναι να σας βοηθήσουν να δείτε μια γρήγορη σύνοψη των πληροφοριών σχετικά με ένα θέμα, με βάση την κατανόηση του διαθέσιμου περιεχομένου στον ιστό από το Google.

Οι πληροφορίες στο πλαίσιο πληροφοριών δημιουργούνται αυτόματα με βάση τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστό.

Εάν αποτελείτε ή είστε επίσημος εκπρόσωπος μιας οντότητας που απεικονίζεται στο πλαίσιο πληροφοριών, μπορείτε να υποβάλετε αξίωση γι' αυτό το πλαίσιο και να προτείνετε αλλαγές. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις διαδικασίες είναι διαθέσιμες στα ακόλουθα άρθρα:

Επαλήθευση στο Google

Ενημέρωση πλαισίου πληροφοριών Google

Site Kit

Πρόσθετο για wordpress. Βοηθάει στη σύνδεση με άλλα εργαλεία της google όπως Search Console, Google Analytics, Google Ads και PageSpeed Insights. Μέσα από το διαχειριστικό του wordpress μπορείτε να δείτες στατιστικά και άλλα μετρικά.

https://sitekit.withgoogle.com/

squoosh

Ελεύθερο on-line εργαλείο από το development team της google για συμπίεση εικόνων.

squoosh