Events (συμβάντα)
Τα συμβάντα προκαλούνται (κυρίως) από τον χρήστη μέσα από τις συσκευές εισόδου όπως το ποντίκι, το πληκτρολόγιο κ.λπ.
Για να "ακούσει" ένα συμβάν (όπως ένα κλικ του ποντικιού) ένα στοιχείο φόρμας (όπως το κουμπί) θα πρέπει να έχει δηλωθεί για το συγκεκριμένο στοιχείο ποιο συμβάν ή συμβάντα μπορεί να "ακούσει" και ακόμα τι πρέπει να γίνει όταν το συμβάν προκύψει.
Στη java, τα συμβάντα (events) είναι αντικείμενα (objects) και ως τέτοια τα διαχειριζόμαστε.
Για τη δημιουργία ενός event object
χρησιμοποιούμε διεπαφές και κλάσεις που προσφέρει η java.