Στρατηγικές προσφοράς χαρτοφυλακίου
Ορισμός: Μια αυτοματοποιημένη στρατηγική προσφοράς που βασίζεται σε στόχους, η οποία ομαδοποιεί πολλές καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων και λέξεις-κλειδιά.
Οι στρατηγικές προσφοράς χαρτοφυλακίου ορίζουν αυτόματα προσφορές, με σκοπό την επίτευξη των στόχων απόδοσης που έχετε ορίσει. Περιλαμβάνουν τρεις στρατηγικές έξυπνης υποβολής προσφορών, το CPA - στόχος, τον Στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και το Ενισχυμένο CPC, καθώς και άλλες στρατηγικές συμπεριλαμβανομένης της Μεγιστοποίησης κλικ, της Στόχευσης ανά τοποθεσία σελίδας αναζήτησης και της Στόχευσης μεριδίου υψηλότερης κατάταξης.
Αφού δημιουργήσετε μια στρατηγική χαρτοφυλακίου, θα αποθηκευτεί στην Κοινόχρηστη βιβλιοθήκη. Αυτή είναι η κεντρική τοποθεσία για τη διαχείριση των στρατηγικών προσφοράς χαρτοφυλακίου και την παρακολούθηση της απόδοσής τους.
Χρησιμοποιήστε τις σελίδες "Καμπάνιες", "Ομάδες διαφημίσεων" και "Λέξεις-κλειδιά", για να προσθέσετε στοιχεία σε μια στρατηγική προσφοράς χαρτοφυλακίου.
CPA στόχος
Με τη ρύθμιση "CPA-στόχος" το Google Ads ορίζει αυτόματα προσφορές, για να σας βοηθήσει να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες μετατροπές με το στοχευόμενο κόστος ανά απόκτηση πελάτη (CPA) που έχετε ορίσει. Μερικές μετατροπές μπορεί να κοστίζουν περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με τον στόχο σας.
Στόχος Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS)
Με τη ρύθμιση "Στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS)" το Google Ads ορίζει αυτόματα προσφορές, για να σας βοηθήσει να λαμβάνετε όσο το δυνατόν περισσότερη αξία μετατροπής στον στόχο απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) που έχετε ορίσει. Μερικές μετατροπές ενδέχεται να έχουν υψηλότερη ή χαμηλότερη απόδοση σε σχέση με τον στόχο σας.
Μεγιστοποίηση κλικ
Με τη ρύθμιση "Μεγιστοποίηση κλικ" το Google Ads ορίζει αυτόματα τις προσφορές σας, για να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερα κλικ στο πλαίσιο του προϋπολογισμού σας. Ένα όριο μέγιστης προσφοράς CPC περιορίζει κάθε προσφορά κόστους ανά κλικ. Αυτό θα μπορούσε να περιορίσει τα κλικ στη διαφήμισή σας.
Στόχευση μεριδίου υψηλότερης κατάταξης
Με τη ρύθμιση "Στόχευση μεριδίου υψηλότερης κατάταξης" επιλέγετε έναν τομέα από τον οποίο θέλετε να έχετε υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης και πόσο συχνά θέλετε να συμβαίνει αυτό και το Google Ads ορίζει αυτόματα τις προσφορές σας για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου.
Ενισχυμένο CPC
Το Google Ads προσαρμόζει αυτόματα τις μη αυτόματες προσφορές σας, για να σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές.