Κοινόχρηστοι προϋπολογισμοί
Στο AdWords, μπορείτε να εκχωρήσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό σε κάθε μεμονωμένη καμπάνια ή να χρησιμοποιήσετε κοινόχρηστους προϋπολογισμούς, για να κατανείμετε τον προϋπολογισμό σε πολλές καμπάνιες.
Οι κοινόχρηστοι προϋπολογισμοί δεν λειτουργούν με καμπάνιες βίντεο, καμπάνιες που ανήκουν σε κάποια ομάδα καμπανιών και καμπάνιες που αποτελούν μέρος ενός πειράματος.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε κρατήσει κατά μέρος 100 € ημερησίως, ποσό το οποίο έχετε κατανείμει ισομερώς σε δύο καμπάνιες. Μια δεδομένη ημέρα, μία καμπάνια μπορεί να λάβει λιγότερες εμφανίσεις και κλικ από ό,τι συνήθως, με αποτέλεσμα να δαπανηθούν μόλις 40 €. Αν έχετε κοινόχρηστο προϋπολογισμό, το AdWords μπορεί να πάρει αυτά τα 10 € που απομένουν και να τα ανακατανείμει στη δεύτερη καμπάνια, ώστε να μεγιστοποιήσει τα συνολικά αποτελέσματα των καμπανιών σας.