Λειτουργία Λίστας
Όταν δημιουργείτε μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ, εσείς αποφασίζετε για πόσο χρονικό διάστημα θα παραμείνει το cookie ενός επισκέπτη στη λίστα σας, αν ο συγκεκριμένος χρήστης δεν επισκεφτεί ξανά τον ιστότοπό σας.
Η διάρκεια ιδιότητας μέλους είναι 30 ημέρες από προεπιλογή, ωστόσο, σας συνιστούμε να επιλέξετε μια διάρκεια που να σχετίζεται με τη χρονική περίοδο που υπολογίζετε ότι η διαφήμισή σας θα είναι συναφής για τον χρήστη. Η μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια είναι 540 ημέρες.
Λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης
Οι λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA) είναι μια λειτουργία χάρη στην οποία μπορείτε να προσαρμόζετε μια καμπάνια διαφημίσεων αναζήτησης σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των ατόμων που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας. Μπορείτε, επίσης, να προσαρμόζετε τις προσφορές και τις διαφημίσεις σας για τους συγκεκριμένους επισκέπτες, όταν πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google και σε ιστοτόπους συνεργατών αναζήτησης.
Αν ο στόχος σας είναι να εξασφαλίσετε περισσότερες μετατροπές, μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA) σε συνδυασμό με τις αυτόματες στρατηγικές προσφοράς του CPA-στόχου, του Στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) και του Ενισχυμένου CPC. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί, ώστε να αυξήσουν τον αριθμό και την ποιότητα των μετατροπών σας.
Υπάρχουν δύο βασικές στρατηγικές για τη χρήση λιστών επαναληπτικού μάρκετινγκ με τις διαφημίσεις αναζήτησης:
- Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε προσφορές για τις υπάρχουσες λέξεις-κλειδιά, για τους επισκέπτες που βρίσκονται στις λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε την προσφορά κατά 25% για εκείνους που έχουν επισκεφτεί ήδη τον ιστότοπο τις τελευταίες 30 ημέρες. Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να εμφανίζετε διαφορετικές διαφημίσεις στους επισκέπτες του ιστότοπου που τοποθέτησαν αντικείμενα στο καλάθι αγορών, αλλά δεν τα αγόρασαν.
- Μπορείτε να υποβάλετε προσφορά για λέξεις-κλειδιά για τις οποίες δεν υποβάλλετε συνήθως προσφορές, μόνο για τα άτομα που επισκέφθηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας ή που προχώρησαν σε μετατροπή στον ιστότοπό σας στο παρελθόν. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να υποβάλετε προσφορά για πιο ευρείες λέξεις-κλειδιά μόνο για τα άτομα που πραγματοποίησαν αγορά από τον ιστότοπό σας στο παρελθόν.
Μια λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης Google πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον 1000 cookies, προκειμένου να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί για την προσαρμογή των διαφημίσεων αναζήτησης.