Single Keyword Ad Groups (SKAGs)

Οι πολλές λέξεις κλειδιά μπορεί να διευρύνουν το στοχευμένο κοινό και υπάρχει ο κίνδυνος να έχουμε άκυρα κλικ.

Μια νέα πρόταση για καλύτερα αποτελέσματα είναι ή χρήση μιας λέξης κλειδί (με τις πιθανές κοντινές παραλλαγές της).

Χρησιμοποιούμε σε αυτή την περίπτωση το παρακάτω μοντέλο.

+broad+match+modified
"phrase match"
[exact match]

Η πρώτη γραμμή κάνει χρήση του τροποποιητή (Modifier) +

Η δεύτερη γραμμή κάνει χρήση της αντιστοίχισης φράσης (Phrase match)

Και η τρίτη γραμμή κάνει χρήση της Ακριβής αντιστοίχισης (Exact match)

+bike +shop
"bike shop"
[bike shop]
+παιδικά +ρούχα
"παιδικά ρούχα"
[παιδικά ρούχα]