Single Keyword Ad Groups (SKAGs)
Οι πολλές λέξεις κλειδιά μπορεί να διευρύνουν το στοχευμένο κοινό και υπάρχει ο κίνδυνος να έχουμε άκυρα κλικ.
Μια νέα πρόταση για καλύτερα αποτελέσματα είναι ή χρήση μιας λέξης κλειδί (με τις πιθανές κοντινές παραλλαγές της).
Χρησιμοποιούμε σε αυτή την περίπτωση το παρακάτω μοντέλο.
+broad+match+modified "phrase match" [exact match]
Η πρώτη γραμμή κάνει χρήση του τροποποιητή (Modifier) +
Η δεύτερη γραμμή κάνει χρήση της αντιστοίχισης φράσης (Phrase match)
Και η τρίτη γραμμή κάνει χρήση της Ακριβής αντιστοίχισης (Exact match)
+bike +shop "bike shop" [bike shop]
+παιδικά +ρούχα "παιδικά ρούχα" [παιδικά ρούχα]