Προϋπολογισμός (Budget)

Είναι το ποσό που ορίζετε για κάθε διαφημιστική καμπάνια, προκειμένου να προσδιορίσετε πόσα χρήματα, κατά μέσο όρο, θέλετε να δαπανάτε καθημερινά.

Προϋπολογισμός (Budget)

Δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό που πρέπει να δαπανήσετε. Μπορείτε όμως να ορίσετε έναν μέσο ημερήσιο προϋπολογισμό και να επιλέξετε πώς θα ξοδεύετε τα χρήματά σας.

Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για κάθε καμπάνια, με βάση τους διαφημιστικούς σας στόχους και το γενικό ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδεύετε κάθε ημέρα.

Μπορείτε να αλλάξετε τον προϋπολογισμό σας ανά πάσα στιγμή.

Όταν ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, η διαφήμισή σας ενδέχεται να μην εμφανίζεται όσο συχνά θα θέλατε ή να μην εμφανίζεται καθόλου.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε κοινόχρηστους προϋπολογισμούς οι οποίοι καθιστούν δυνατή την κατανομή του προϋπολογισμού σας σε πολλές καμπάνιες.

Μπορείτε να εκχωρήσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό σε κάθε μεμονωμένη καμπάνια ή να χρησιμοποιήσετε κοινόχρηστους προϋπολογισμούς, για να κατανείμετε έναν προϋπολογισμό μεταξύ πολλών καμπανιών.