Μορφές διαφημιστικών banner
Text ads (δίκτυο αναζήτησης)
Η πιο κοινή και απλή διαφημιστική μορφή. Τοποθετούνται αποκλειστικά στο δίκτυο αναζήτησης.
Text ads με extensions
Όπως και η text ad αλλά με προεκτάσεις. Τοποθετούνται στο δίκτυο αναζήτησης. Υπο προϋποθέσεις μπορούν να τοποθετηθούν και στο δίκτυο εμφάνισης.
Text ads (δίκτυο εμφάνισης)
Έχουν διαφορετική μορφή από αυτές στο δίκτυο αναζήτησης.
Shopping ads
Το Shopping ad περιλαμβάνει εικόνα, τιμή, κατάστημα και άλλες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν. Ισχύει για ορισμένες χώρες (Argentina, Australia, Austria, Belgium, Brazil, Canada, Chile, Colombia, Czechia, Denmark, France, Germany, Hong Kong, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Malaysia, New Zealand, Norway, the Philippines, Poland, Portugal, the Netherlands, Russia, Saudi, Arabia, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, United Arab Emirates, Ukraine, the UK, the US, and Vietnam). Τοποθετούνται αποκλειστικά στο δίκτυο αναζήτησης.
Image ads
Έχει ως κύριο θέμα μια εικόνα. Τοποθετούνται στο δίκτυο εμφάνισης.
Video ads
Μπορεί να είναι ένα standalone video ad ή να τρέχει σε streaming video. Τοποθετούνται στο δίκτυο εμφάνισης.
Responsive ads
Προσαρμόσιμα διαφημιστικά που μπορούν να ταιριάξουν σε διαφορετικών διαστάσεων slots. Τοποθετούνται στο δίκτυο εμφάνισης.
Rich media ads
Ίσως τα πιο πλούσια διαφημιστικά με animation, διάδραση και πολυμεσικά χαρακτηριστικά. Τοποθετούνται στο δίκτυο εμφάνισης.
App promotion ads
Στέλνει τον χρήστη στο app store για να κατεβάσει και να έγκαταστήσει μια εφαρμογή (app).
Call-only ads
Επιτρέπει στον χρήστη να καλέσει απευθείας με κλικ (tap) σε κινητά.
Gmail ads
Εμαφανίζονται στον λογαριασμό gmail.