Δομή ομάδας διαφημίσεων

Το AdWords είναι οργανωμένο στα παρακάτω επίπεδα:

  • Λογαριασμός Ο λογαριασμός σας σχετίζεται με μια μοναδική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έναν κωδικό πρόσβασης και στοιχεία χρέωσης.
  • Καμπάνιες Κάθε καμπάνια στον λογαριασμό σας έχει τον δικό της προϋπολογισμό και τις δικές της ρυθμίσεις που προσδιορίζουν πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.
  • Ομάδες διαφημίσεων Κάθε ομάδα διαφημίσεων σε μια καμπάνια περιέχει ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών που θέλετε να ενεργοποιούν την εμφάνιση των διαφημίσεών σας.
  • Διαφημίσεις ή διαφημιστικά banner Κάθε διαφήμιση ανήκει σε μια ομάδα και εμφανίζει το προϊόν ή υπηρεσία που έχει συνάφεια με τις λέξεις κλειδιά της ομάδας.

Δομή ομάδας διαφημίσεων

Κάθε καμπάνια περιέχει μία ή περισσότερες ομάδες διαφημίσεων. Η ομάδα διαφημίσεων σάς επιτρέπει να οργανώνετε την καμπάνια σας σε σύνολα διαφημίσεων και λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους και μπορούν να βελτιώσουν τον Δείκτη ποιότητας και να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την απόδοση επένδυσης. Όσον αφορά τις καμπάνιες του Δικτύου αναζήτησης, η οργάνωση βοηθά ώστε να εμφανίζετε διαφημίσεις που είναι σχετικές με τις αναζητήσεις των χρηστών που προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Όσον αφορά τις καμπάνιες που στοχεύουν το Δίκτυο εμφάνισης, μπορείτε να δημιουργήσετε σχετικές διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στους πελάτες που αναζητούν παρόμοια θέματα στους ιστότοπους.

Παρομοίως με τη δομή της καμπάνιας σας, ίσως είναι σκόπιμο να δημιουργήσετε ξεχωριστές ομάδες διαφημίσεων για κάθε θέμα ή προϊόν που διαφημίζετε. Και πάλι, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ομάδες διαφημίσεων που βασίζονται στις ενότητες ή τις κατηγορίες που εμφανίζονται στον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, ο ίδιος πωλητής λιανικής ηλεκτρονικών ειδών μπορεί να δημιουργήσει ομάδες διαφημίσεων για υποκατηγορίες, όπως μικρές φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφικές μηχανές SLR.