Τύποι καμπάνιας (Campaign types)

Αφού επιλέξετε στόχο, στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να επιλέξετε έναν τύπο καμπάνιας. Ο τύπος καμπάνιας ουσιαστικά είναι το δίκτυο ή δίκτυα μέσα από τα οποία γίνεται η προώθηση.

Ο τύπος καμπάνιας πρέπει να εξυπηρετεί τον στόχο που έχετε θέσει από πριν. Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι για κάθε στόχο.

Τύποι καμπάνιας

  • Δίκτυο αναζήτησης
  • Δίκτυο εμφάνισης
  • Δίκτυο αναζήτησης με επιλογή εμφάνισης
  • Βίντεο
  • Καθολική εφαρμογή
  • Αγορές (Shopping campaigns)
  • Τύποι καμπάνιας (Campaign types)

    Δευτερεύων τύπος καμπάνιας (Campaign subtype)

    Είναι μια υποεπιλογή για τον τύπο Δίκτυο εμφάνισης.

    Ο δευτερεύων τύπος καμπάνιας καθορίζει ποιες ρυθμίσεις και επιλογές διατίθενται για την καμπάνια, όπως, για παράδειγμα, ποιους τύπους διαφημίσεων μπορείτε να δημιουργήσετε. Χάρη σε αυτές τις επιλογές, μπορείτε να προσαρμόζετε την καμπάνια στους επιχειρηματικούς σας στόχους και να εστιάζετε στις λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.

    Ορισμένοι δευτερεύοντες τύποι καμπάνιας

  • Κανονική (Standard display campaign)
  • Gmail campaign