Καμπάνια
Για την ολοκλήρωση μιας καμπάνιας ακολουθείτε τα παρακάτω γενικά βήματα.
- Επιλογή ρυθμίσεων καμπάνιας
- Ρύθμιση ομάδων διαφημίσεων
- Δημιουργία διαφημίσεων
- Επιβεβαίωση
Όνομα καμπάνιας (Campaign name)
Εδώ μπορείτε να καταχωρίσετε ένα όνομα για την καμπάνια σας. Παρόλο που το Ads καταχωρίζει ένα προεπιλεγμένο όνομα για την καμπάνια, θα πρέπει να επιλέξετε ένα όνομα που περιγράφει με σαφήνεια το θέμα της καμπάνιας, προκειμένου να μπορείτε να την εντοπίζετε εύκολα στο λογαριασμό σας. Το όνομα της καμπάνιας δεν είναι ορατό στους πελάτες.
Τύπος καμπάνιας (Campaign type)
Ο τύπος καμπάνιας που επιλέγετε προσαρμόζει τη ρύθμιση της καμπάνιας ανάλογα με τους στόχους σας.
Επίσης, θα πρέπει να επιλέξετε έναν δευτερεύοντα τύπο καμπάνιας. Αν προτιμάτε μια απλούστερη επισκόπηση των επιλογών καμπάνιας και των επιλογών λειτουργιών, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τον δευτερεύοντα τύπο καμπάνιας "Τυπική". Αν θέλετε να βλέπετε τα πάντα σχετικά με τις επιλογές καμπάνιας και λειτουργιών, χρησιμοποιήστε τον τύπο "Όλες οι λειτουργίες".
Δίκτυα (Networks)
Η ρύθμιση "Δίκτυα" υποδεικνύει πού θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας βάσει του τύπου καμπάνιας που επιλέξατε. Για παράδειγμα, με το Δίκτυο αναζήτησης Google η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται σε ιστότοπους αναζήτησης Google, καθώς και σε ιστότοπους αναζήτησης εκτός Google (όπως το CNN) που συνεργάζονται με την Google για την εμφάνιση διαφημίσεων αναζήτησης, οι οποίοι ονομάζονται συνεργάτες αναζήτησης.
Με το Δίκτυο εμφάνισης Google, η διαφήμισή σας εμφανίζεται σε άλλους ιστότοπους που συνεργάζονται με την Google για την προβολή διαφημίσεων.
Συσκευές (Devices)
Οι καμπάνιες στοχεύουν όλους τους τύπους συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των επιτραπέζιων υπολογιστών, των tablet και των κινητών συσκευών. Αργότερα, μπορείτε να επιλέξετε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις για διαφορετικές συσκευές.
Τοποθεσίες και γλώσσες (Locations and languages)
Οι διαφημίσεις της καμπάνιας σας είναι κατάλληλες για εμφάνιση σε πελάτες που βρίσκονται σε στοχευμένες γεωγραφικές τοποθεσίες ή σε πελάτες που έχουν επιλέξει τη στοχευμένη γλώσσα σας ως γλώσσα του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιούν. Συνιστούμε να επιλέξετε τη γλώσσα στην οποία εξυπηρετείτε τους πελάτες σας.
Υποβολή προσφορών και προϋπολογισμός (Bidding and budget)
Επιλέξτε να ορίσετε με μη αυτόματο τρόπο τις προσφορές για κλικ στις διαφημίσεις σας ή επιτρέψτε στο Ads να το κάνει για εσάς. Ανάλογα με τον τύπο της καμπάνιας σας, ενδέχεται να δείτε πρόσθετες επιλογές υποβολής προσφορών από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε.
Η στρατηγική προσφοράς ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο χρεώνεστε για την αλληλεπίδραση των χρηστών με τις διαφημίσεις σας. Το όριο προσφοράς είναι το μέγιστο ποσό που θα χρεώνεστε ανά κλικ για τις διαφημίσεις μιας ομάδας διαφημίσεων. Ο προϋπολογισμός είναι το μέσο ποσό που θέλετε να δαπανάτε κάθε ημέρα για την καμπάνια σας. Ο προϋπολογισμός που θα επιλέξετε εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς και μπορείτε να τον προσαρμόζετε όποτε θέλετε.
Επεκτάσεις διαφημίσεων (Ad extensions)
Συμπεριλάβετε ακόμα περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας, όπως πληροφορίες τοποθεσίας, συνδέσμους προς σελίδες στον ιστότοπό σας και τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησης.
Πρόσθετες ρυθμίσεις (Additional settings)
Ακολουθούν ορισμένες επιπλέον προαιρετικές λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας:
- Προγραμματισμός: Ορίστε ημερομηνία έναρξης και λήξης για την καμπάνια.
- Προγραμματισμός διαφημίσεων: Επιλέξτε συγκεκριμένες ημέρες ή ώρες της εβδομάδας κατά τις οποίες θα προβάλλονται οι διαφημίσεις σας.
- Προβολή διαφημίσεων: Από προεπιλογή, το Ads προβάλλει τις διαφημίσεις σας, όταν έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν σε κλικ και μετατροπές. Μπορείτε, ωστόσο, να επιλέξετε την πιο ομοιόμορφη προβολή των διαφημίσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Μια καμπάνια είναι ένα σύνολο σχετιζόμενων ομάδων διαφημίσεων, που χρησιμοποιείται συχνά για την οργάνωση των κατηγοριών των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε.
Οι ρυθμίσεις καμπάνιας που επιλέγετε θα ισχύουν για όλες τις διαφημίσεις στην ίδια καμπάνια. Ο τύπος καμπάνιας που επιλέγετε καθορίζει και τις διαθέσιμες ρυθμίσεις.
Με το Ads μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για κάθε καμπάνια, με βάση τους διαφημιστικούς σας στόχους και το γενικό ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδεύετε κάθε ημέρα.
Προς το παρόν, οι συνολικοί προϋπολογισμοί καμπάνιας είναι διαθέσιμοι μόνο για καμπάνιες βίντεο με συγκεκριμένη ημερομηνία έναρξης και λήξης.