Στρατηγικές προσφοράς (Bid strategies)
Το Google Ads προσφέρει αρκετές στρατηγικές προσφοράς που είναι προσαρμοσμένες σε διαφορετικούς τύπους καμπανιών. Ανάλογα με τα δίκτυα που στοχεύει η καμπάνια σας και με το κατά πόσο θέλετε να εστιάσετε στη λήψη κλικ, εμφανίσεων, μετατροπών ή προβολών, μπορείτε να προσδιορίσετε ποια στρατηγική είναι η καλύτερη για εσάς.
Από τον Νοέμβριο του 2017, όλες οι ομάδες διαφημίσεων και οι λέξεις-κλειδιά σε μια καμπάνια πρέπει να χρησιμοποιούν την ίδια στρατηγική προσφοράς.
Αυτοματοποιημένες στρατηγικές προσφοράς
Η αυτόματη υποβολή προσφορών αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τις πιο απαιτητικές εργασίες και να βάλει τέλος στην αβεβαιότητα σχετικά με τον ορισμό προσφορών που θα ανταποκρίνονται στους στόχους απόδοσης που έχετε θέσει. Κάθε τύπος αυτοματοποιημένης στρατηγικής προσφοράς έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να σας βοηθήσει να επιτύχετε έναν συγκεκριμένο στόχο για την επιχείρησή σας. Σε αυτό το άρθρο περιγράφονται οι 6 διαφορετικοί τύποι αυτόματων στρατηγικών προσφοράς, καθώς και το πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται.
CPA στόχος
Ορίζει προσφορές, ώστε να λάβετε τις περισσότερες δυνατές μετατροπές, όταν επιτυγχάνετε το στόχο σας μέσου κόστους ανά απόκτηση πελάτη (CPA).
Στόχος Απόδοσης Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS)
Ορίζει προσφορές, για να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε τη μέγιστη τιμή μετατροπής, ενώ παράλληλα διατηρείται ο στόχος εσόδων προς δαπάνη διαφήμισης (ROAS).
Μεγιστοποίηση κλικ
Ορίζει προσφορές, για να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε τον μέγιστο αριθμό κλικ στο πλαίσιο του προϋπολογισμού σας.
Μεγιστοποίηση μετατροπών
Ορίζει προσφορές, για να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε τον μέγιστο αριθμό μετατροπών στο πλαίσιο του προϋπολογισμού σας.
Στόχευση τοποθεσίας σελίδας αναζήτησης
Ορίζει προσφορές, για να σας βοηθήσει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας στο επάνω μέρος της σελίδας ή στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Διατίθεται μόνο ως στρατηγική προσφοράς χαρτοφυλακίου στο Δίκτυο αναζήτησης.
Στόχευση μεριδίου υψηλότερης κατάταξης
Ορίζει προσφορές, για να σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλότερη κατάταξη σε σχέση με τις διαφημίσεις άλλου τομέα.
Διατίθεται μόνο ως στρατηγική προσφοράς χαρτοφυλακίου.
Ενισχυμένο κόστος ανά κλικ (ECPC)
Το Ενισχυμένο κόστος ανά κλικ (ECPC) προσαρμόζει αυτόματα τις μη αυτόματες προσφορές, για να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες μετατροπές, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να επιτύχει το ίδιο κόστος ανά μετατροπή.
Το ECPC διατίθεται ως προαιρετική δυνατότητα με τη μη αυτόματη υποβολή προσφορών CPC ή ως στρατηγική προσφοράς χαρτοφυλακίου.
Μη αυτόματες στρατηγικές προσφοράς
Μη αυτόματο CPC
Ορίζετε το δικό σας μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC) για τις διαφημίσεις σας.