Δυναμικές διαφημίσεις

Σχετικά με τις δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης

Όταν κάποιος αναζητά στο Google όρους που σχετίζονται άμεσα με τους τίτλους και τις συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις του ιστοτόπου σας, το AdWords θα χρησιμοποιήσει αυτούς τους τίτλους και τις φράσεις, για να επιλέξει μια σελίδα προορισμού και να δημιουργήσει μια σαφή, συναφή επικεφαλίδα για τη διαφήμισή σας.

Με αυτόν τον τρόπο, οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης μπορούν να κατευθύνουν γρήγορα τους δυνητικούς πελάτες σε αυτό που θέλουν στον ιστότοπό σας.

Όταν επιλέγετε τις σελίδες προορισμού, έχετε υπόψη ότι είστε υπεύθυνοι για το τελικό κείμενο που εμφανίζεται στη διαφήμισή σας.

Μπορείτε να επιλέξετε από διάφορες επιλογές στόχευσης.

  • Όλες οι ιστοσελίδες
  • Συγκεκριμένες σελίδες
  • Ροή σελίδας

Σχετικά με τις δυναμικές διαφημίσεις εμφάνισης

Οι δυναμικές διαφημίσεις εμφάνισης εμφανίζουν στους πελάτες εξατομικευμένο περιεχόμενο, που προέρχεται από μια ροή προϊόντων την οποία ελέγχετε εσείς και επισυνάπτετε στην καμπάνια σας. Οι διαφημίσεις εμφανίζουν τα νέα προϊόντα, υπηρεσίες ή προωθήσεις που περιέχει η ροή. Για τη λειτουργία αυτή, η Google είχε αρχικά εισαγάγει τυπικά, μη αποκριτικά πρότυπα, τα οποία καλύπτονται σε αυτό το άρθρο για λόγους αναφοράς. Ωστόσο, για τις δυναμικές καμπάνιες συνιστάται ιδιαίτερα να χρησιμοποιείτε αποκριτικές διαφημίσεις.

Δυναμικές διαφημίσεις