Διαφημίσεις με κείμενο (Text ads)

Οι διαφημίσεις με κείμενο στο Δίκτυο αναζήτησης εμφανίζονται επάνω ή κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης Google. Μια διαφήμιση με κείμενο στην Αναζήτηση Google είναι η απλούστερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο που προσφέρει το Ads. Διαθέτει τα παρακάτω μέρη:

  • Τελικό URL (οδηγεί στη landing page)
  • Κείμενο για 3 επικεφαλίδες (μέχρι 30 χαρακτήρες η κάθε μία)
  • URL προβολής
  • Προβολή διαδρομής (path fields) (15 και 15 χαρακτήρες)
  • Δύο κείμενα περιγραφής (90 χαρακτήρες)

Επικεφαλίδα (Headline)

Το στοιχείο που είναι πιθανότερο να προσέξουν οι χρήστες είναι το κείμενο της επικεφαλίδας. Επομένως, εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε λέξεις που μπορεί να έχουν χρησιμοποιήσει για την αναζήτησή τους στο Google. Η διαφήμιση με κείμενο αποτελείται από δύο ή και τρείς επικεφαλίδες όπου μπορείτε να καταχωρίσετε έως και 30 χαρακτήρες στην κάθε μία, για να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Οι επικεφαλίδες διαχωρίζονται με μια παύλα "-" και μπορεί να εμφανίζονται διαφορετικά με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιεί ο χρήστης όταν προβάλλει τη διαφήμισή σας.

URL προβολής

Το URL προβολής, που συνήθως αναγράφεται με πράσινο χρώμα, εμφανίζει τη διεύθυνση του ιστοτόπου σας. Αυτό το URL προβολής αποτελείται από τον τομέα του τελικού URL και το κείμενο που βρίσκεται στα προαιρετικά πεδία "Διαδρομή" (path field).

Πεδία διαδρομής (path fields)

Τα πεδία διαδρομής είναι προαιρετικά και δημιουργήθηκαν με σκοπό να βοηθήσουν τα άτομα που βλέπουν τη διαφήμισή σας να αποκτήσουν μια σαφέστερη εικόνα του ιστότοπου όπου θα μεταφερθούν όταν κάνουν κλικ σε αυτήν. Το κείμενο διαδρομής δεν χρειάζεται να αντιστοιχεί επακριβώς στο κείμενο του URL προβολής.

Περιγραφή (Description)

Η περιγραφή της διαφήμισης εμφανίζεται κάτω από το URL προβολής και μπορεί να περιέχει έως 90 χαρακτήρες. Η περιγραφή 2 μπορεί να μην εμφανίζεται πάντα.

Η περιγραφή και άλλα τμήματα της διαφήμισής σας (συμπεριλαμβανομένων των επεκτάσεων) μπορεί να εμφανίζονται σε διαφορετικές διαμορφώσεις με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιεί ένας δυνητικός πελάτης ή όταν το Google Ads προβλέπει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σας.

Χρησιμοποιήστε την περιγραφή, για να τονίσετε λεπτομέρειες σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Καλό είναι να συμπεριλάβετε μια "παρότρυνση για δράση", δηλαδή την ενέργεια που θέλετε να πραγματοποιήσει ο πελάτης σας. Αν έχετε κατάστημα με παπούτσια στο διαδίκτυο, η περιγραφή σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει τις φράσεις "Αγοράστε τώρα" ή "Αγοράστε παπούτσια τώρα". Αν προσφέρετε κάποια υπηρεσία, θα μπορούσατε να προσθέσετε κάποια φράση όπως "Λάβετε άμεση προσφορά στο διαδίκτυο" ή "Δείτε τις τιμές".

Παραδείγματα

Συμβουλές

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές-πρακτικές

  • Δείξτε τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει
  • Προτρέψτε τους να κάνουν κλικ (για κάτι συγκεκριμένο)
  • Προβάλετε προσφορές, εκπτώσεις, δωρεές κλπ.
  • Ελέγξτε για συνάφεια με τις λέξεις κλειδιά
  • Ελέγξτε με ιδιαίτερη προσοχή το landing page
  • Η διαφήμιση απαντάει, δεν ρωτάει
  • Δημιουργήστε 3-5 διαφημίσεις για κάθε ομάδα (Group)
  • Υπόψη ότι στις φορητές συσκευές μπορείτε να προτρέψετε για κλήση
  • Οι επεκτάσεις αποδεδειγμένα βελτιώνουν την απόδοση της διαφήμισης
  • Προσθέστε τουλάχιστον 4 επεκτάσεις για κάθε διαφήμιση