Διαφημιστικοί στόχοι (Advertising objectives)

Ο διαφημιστικός στόχος είναι αυτό που θέλετε να κάνουν όσοι βλέπουν τις διαφημίσεις σας. Για παράδειγμα, αν θέλετε να δείχνετε τον ιστότοπό σας σε άτομα που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που ενθαρρύνουν τους χρήστες να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας.

Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση, πρώτα επιλέγετε το στόχο σας. Ο στόχος που επιλέγετε ευθυγραμμίζεται με τους γενικούς επιχειρηματικούς σας στόχους:

επιχειρηματικοι στοχοι

Διαφημιστικοί στόχοι στο Facebook

Στο facebook οι διαφημιστικοί στόχοι είναι χωρισμένοι σε τρείς κατηγορίες όπως φαίνονται παρακάτω.

επιχειρηματικοι στοχοι

Αναγνωρισιμότητα (Awareness)

Στόχοι που δημιουργούν ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας (Brand awareness)

Ενισχύστε τη γενική αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, προβάλλοντας τις διαφημίσεις σας στα άτομα που είναι πιθανότερο να τις προσέξουν.

Απήχηση (Reach)

Δείξτε τη διαφήμισή σας στον μέγιστο δυνατό αριθμό ατόμων που ανήκουν στο κοινό σας.

Αξιολόγηση για αγορά (Consideration)

Στόχοι που κάνουν τους χρήστες να αρχίσουν να σκέφτονται την επιχείρησή σας και να αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για αυτήν.

Κίνηση (Traffic)

Αυξήστε τον αριθμό των επισκέψεων στον ιστότοπό σας ή προσελκύστε περισσότερα άτομα να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή σας. Επιλέγοντας το στόχο "Κίνηση", μπορείτε:

  • Να κατευθύνετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας.
  • Να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση με την εφαρμογή σας.

Εγκαταστάσεις εφαρμογής (App installs)

Κατευθύνετε τους χρήστες σε ένα κατάστημα εφαρμογών όπου μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή σας.

Αλληλεπίδραση (Engagement)

Προσελκύστε περισσότερα άτομα να δουν και να αλληλεπιδράσουν με τη δημοσίευση ή τη Σελίδα σας.

Προβολές βίντεο (Video views)

Προωθήστε βίντεο που δείχνουν σκηνές από τα παρασκήνια, νέες κυκλοφορίες προϊόντων ή περιπτώσεις πελατών για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Ανεύρεση υποψήφιων πελατών (Lead generation)

Συγκεντρώστε πληροφορίες για υποψήφιους πελάτες, όπως διευθύνσεις email, από άτομα που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

Messages

Μετατροπή (Conversion)

Στόχοι που ενθαρρύνουν τους χρήστες που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Μετατροπές (Conversions)

Προσελκύστε περισσότερα άτομα να χρησιμοποιήσουν τον ιστότοπό σας, την εφαρμογή σας για το Facebook ή την εφαρμογή σας για κινητά. Για να παρακολουθείτε και να μετράτε τις μετατροπές, χρησιμοποιήστε το pixel του Facebook ή τα συμβάντα εφαρμογών.

Πωλήσεις από κατάλογο (Catalog sales)

Προβάλετε προϊόντα από τον κατάλογό σας με βάση το στοχευόμενο κοινό

Επισκέψεις στο κατάστημα (Store visits)

Προωθήστε πολλές τοποθεσίες της επιχείρησής σας σε άτομα που βρίσκονται κοντά.