Χρεώσεις

Αφορά πληροφορίες για το πως το Facebook χρεώνει του διαφημιζόμενους.

Η κοστολόγηση των διαφημίσεων στο Facebook γίνεται σύμφωνα με ένα σύστημα δημοπρασίας, όπου οι διαφημίσεις ανταγωνίζονται μεταξύ τους για εμφανίσεις, με βάση την προσφορά και την απόδοσή τους. Όταν προβάλλετε μια διαφήμιση, η χρέωσή σας γίνεται ανάλογα με τον αριθμό των κλικ ή των εμφανίσεων της διαφήμισης.

Στην ενότητα Χρεώσεις της Διαχείρισης διαφημίσεων, μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε τις αποδείξεις σας είτε για μεμονωμένες χρεώσεις διαφημίσεων είτε για χρεώσεις που έγιναν στο χρονικό διάστημα μεταξύ συγκεκριμένων ημερομηνιών.

Όρια χρέωσης

Το όριο χρέωσης είναι ένα ποσό με το οποίο ελέγχετε πότε θα χρεώνεστε για τις διαφημίσεις σας με βάση τα έξοδά σας.

Κάθε φορά που τα έξοδα αυτά φτάνουν το όριο χρέωσης που έχετε ορίσει, το Facebook σας χρεώνει με αυτό το ποσό.

Όταν ξεκινάτε να διαφημίζεστε στο Facebook, το όριο χρέωσής σας ορίζεται αυτόματα σε ένα μικρό ποσό. Ωστόσο, εφόσον εξοφλείτε επιτυχώς τα σχετικά έξοδα, το όριο χρέωσης μπορεί να αυξηθεί μέχρι, εν τέλει, να φτάσει σε ένα ανώτατο όριο για το λογαριασμό σας.

Το όριο χρέωσης απευθύνεται στους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν αυτόματη μέθοδο πληρωμής για τις διαφημίσεις τους.

Όριο εξόδων λογαριασμού

Το όριο εξόδων λογαριασμού είναι ένα συνολικό όριο που μπορείτε να προσαρμόζετε και καθορίζει το ποσό που μπορεί να ξοδέψει ο διαφημιστικός λογαριασμός σας στο Facebook για όλες τις διαφημιστικές εκστρατείες που προβάλλετε από τη στιγμή που ορίζετε το όριο.

Το όριο εξόδων λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμο για τους διαφημιστικούς λογαριασμούς που χρησιμοποιούν μη αυτόματες πληρωμές.

Όριο εξόδων εκστρατείας

Μπορείτε να θέσετε όριο εξόδων εκστρατείας από τη Διαχείριση διαφημίσεων. Επιλέξτε την εκστρατεία από την λίστα και πατήστε Επεξεργασία. Στην ενότητα Στοιχεία εκστρατείας, εντοπίστε την επιλογή Όριο εξόδων εκστρατείας και ορίστε ένα όριο.

Μηνιαία τιμολόγηση-χρέωση

Καθώς η δυνατότητα της μηνιαίας τιμολόγησης ορίζεται πάντα σε επίπεδο επιχείρησης, η επιχείρησή σας θα πρέπει να χρησιμοποιεί το Business Manager προκειμένου να υποβάλει αίτηση για πρόσβαση σε αυτή τη δυνατότητα και να τη χρησιμοποιεί.

Στρατηγικές χρέωσης

CPM (κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις)

Το μέσο κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις.

Ο υπολογισμός του κόστους ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM) γίνεται διαιρώντας τα συνολικά έξοδα μιας διαφημιστικής εκστρατείας με τις εμφανίσεις, και πολλαπλασιάζοντας το αποτέλεσμα με το 1.000. (Για παράδειγμα: Αν ξοδέψατε 50 ευρώ και πετύχατε 10.000 εμφανίσεις, το κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις είναι 5 ευρώ.)

CPC (Κόστος ανά κλικ σε σύνδεσμο)

Το κόστος ανά κλικ δείχνει πόσο σας κοστίζει, κατά μέσο όρο, κάθε κλικ στον σύνδεσμο.

Ο υπολογισμός αυτής της μέτρησης γίνεται διαιρώντας τα συνολικά έξοδα με τα κλικ στον σύνδεσμο.